8.30 - rejestracja uczestników
#WYKŁADY EKSPERCKIE
9.00 – 9.50
·
Prof. Zw. Dr hab.
Urszula Żydek Bednarczuk (UŚ) Transformacje
w przestrzeni internetu i kultury
#RZECZYWISTOŚĆ MEDIALNA (A)
10.00 - 11.00
Dr Radosław
Sierocki (UW-M w Olsztynie) Zaufanie,
nieufność, nowe media
Mgr Marta Kowalska (UŚ) Dlaczego
Internet? O „konieczności” stworzenia Internetu
Mgr Miłosz Markiewicz (UŚ) Polityka nie istnieje, czyli media społecznościowe i symulakrum
#MARKETING (B)
10.00 - 11.00
Mgr Danuta Kisiała (UW) Ile
warte jest oglądanie reklam? Sztuczna inteligencja w marketingu a ekonomia
uwagi
Mgr Dorota Burczyc (UWr) Walka o lojalność. Strategie komunikacyjne marek w mediach
społecznościowych
Mgr Anna Stwora (UŚ) Marketing
internetowy a spersonalizowana mieszanka treści, czyli specyfika języka reklamy
w mediach społecznościowych
PRZERWA KAWOWA 11.00 - 11.30
#INTERNET #ALGORYTM (A)
11.30 - 12.30
Dr Agnieszka Smaga (UKSW) Uwarunkowania graficzne przekazu cyfrowego
Dr Piotr Dejneka (UKSW) Efekt
kultywacji znaczeń medialnych a przeglądarki rekomendujące, czyli: Dlaczego
przeglądarki rekomendujące pomagają populistom? Próba problematyzacji
zagadnienia
Mgr Justyna Skrzypnik (UŚ) People also ask, czyli jak Google uczy nas pytać?
#GRY #WIZUALNOŚĆ (B)
11.30 - 12.30
Mgr Grzegorz Zyzik (UO) Bajtku,
dopomóż, bo jesteśmy w kropce. Początki polskiej kultury graczy
Mgr Michał
Szymański (UAM) Filmowość i malarskość w
wirtualnym medium. Różne tendencje rozwoju gier komputerowych
Mgr Magdalena
Szczepocka (UŚ) Dlaczego gry fabularne to
nowe media albo o opcjonalności komponentu technologicznego w dyskursie
nowomedialnym
#NOWY MEDIALNY ŚWIAT (A)
12.30 – 13.45
Mgr Jakub Dziewit (UŚ) Media
jako nawarstwianie dyskursów poznawczych. „I jak Iran” w ujęciu Flusserowskim
Mgr Justyna Łabądź (UŚ) Wizualizacja
niewizualnego – nowomedialne transpozycje mapy
Mgr Olena Prokhorets (UŚ) Muzyka 4.0 oraz „Uniwersum Medialne” współczesnego artysty
Mgr Aleksandra Niemczyńska (UŚ) Bez smartfona ani rusz! Jak nowoczesne technologie zmieniają świat
podróżnika?
#JĘZYK #SOCIAL MEDIA (B)
12.30 – 13.45
Mgr Magdalena Kasper (UJ) Nowe medium – (nie)nowy język, czyli o blogach naukowych
Mgr Katarzyna Furmaniak (UG) Bookosfera. O języku blogerów książkowych
Mgr Katarzyna Maciejak (UW) Nietypowe porównania w języku wideoblogerów prowadzących kanały
popularnonaukowe
Mgr Mateusz Ostalak (UŚ) O poprawności językowej w Internecie – analiza dyskursu wybranych
wpisów na portalach społecznościowych
#PRZERWA OBIADOWA
13.45 – 14.30
#STARE VS. NOWE #EDUKACJA (A)
14.30 – 15.40
Dr Ewa Półtorak,
dr Beata Gałan (UŚ) Nowoczesne technologie
w nauczaniu języków obcych: oczekiwania, wyzwania, perspektywy
Mgr Paweł Nowak
(UJ) Multipleksy – nowe – (ale czy
wykorzystane) możliwości
Mgr Michał Wilk (Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie)
E-litarność, czyli nowa elitarność
literatury
#PRAWO #SPOŁECZNOŚĆ (B)
14.30 – 15.40
Mgr Natalia Kalinowska (UKSW) Ochrona danych osobowych w aplikacjach mobilnych – nowe wymagania na
gruncie Rozporządzenia 2016/679
Mgr Karolina Gorczyca (UJ) Prawo autorskie w social mediach – wyzwania i dylematy
Mgr Michał Gluzek
(UŚ) Nowe media jako nowy obszar pracy
dla służb pomocowych 15.45 - zakończenie konferencji
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz