Program





8.30 - rejestracja uczestników


#WYKŁADY EKSPERCKIE
9.00 – 9.50
·        Prof. Zw. Dr hab. Urszula Żydek Bednarczuk (UŚ) Transformacje w przestrzeni internetu i kultury
·        Prof. Zw. Dr hab. Tadeusz Miczka (UŚ) „Higiena informacyjna” jako nowa kwestia etyczna



#RZECZYWISTOŚĆ MEDIALNA (A)
10.00 - 11.00
Dr Radosław Sierocki (UW-M w Olsztynie) Zaufanie, nieufność, nowe media
Mgr Marta Kowalska (UŚ) Dlaczego Internet? O „konieczności” stworzenia Internetu
Mgr Miłosz Markiewicz (UŚ) Polityka nie istnieje, czyli media społecznościowe i symulakrum

#MARKETING (B)
10.00 - 11.00
Mgr Danuta Kisiała (UW) Ile warte jest oglądanie reklam? Sztuczna inteligencja w marketingu a ekonomia uwagi
Mgr Dorota Burczyc (UWr) Walka o lojalność. Strategie komunikacyjne marek w mediach społecznościowych
Mgr Anna Stwora (UŚ) Marketing internetowy a spersonalizowana mieszanka treści, czyli specyfika języka reklamy w mediach społecznościowych

PRZERWA KAWOWA  11.00 - 11.30

#INTERNET #ALGORYTM (A)
11.30 - 12.30
Dr Agnieszka Smaga (UKSW) Uwarunkowania graficzne przekazu cyfrowego
Dr Piotr Dejneka (UKSW) Efekt kultywacji znaczeń medialnych a przeglądarki rekomendujące, czyli: Dlaczego przeglądarki rekomendujące pomagają populistom? Próba problematyzacji zagadnienia
Mgr Justyna Skrzypnik (UŚ) People also ask, czyli jak Google uczy nas pytać?


#GRY #WIZUALNOŚĆ (B)
11.30 - 12.30
Mgr Grzegorz Zyzik (UO) Bajtku, dopomóż, bo jesteśmy w kropce. Początki polskiej kultury graczy
Mgr Michał Szymański (UAM) Filmowość i malarskość w wirtualnym medium. Różne tendencje rozwoju gier komputerowych
Mgr Magdalena Szczepocka (UŚ) Dlaczego gry fabularne to nowe media albo o opcjonalności komponentu technologicznego w dyskursie nowomedialnym


#NOWY MEDIALNY ŚWIAT (A)
12.30 – 13.45
Mgr Jakub Dziewit (UŚ) Media jako nawarstwianie dyskursów poznawczych. „I jak Iran” w ujęciu Flusserowskim
Mgr Justyna Łabądź (UŚ) Wizualizacja niewizualnego – nowomedialne transpozycje mapy
Mgr Olena Prokhorets (UŚ) Muzyka 4.0 oraz „Uniwersum Medialne” współczesnego artysty
Mgr Aleksandra Niemczyńska (UŚ) Bez smartfona ani rusz! Jak nowoczesne technologie zmieniają świat podróżnika?


#JĘZYK #SOCIAL MEDIA (B)
12.30 – 13.45
Mgr Magdalena Kasper (UJ) Nowe medium – (nie)nowy język, czyli o blogach naukowych
Mgr Katarzyna Furmaniak (UG) Bookosfera. O języku blogerów książkowych
Mgr Katarzyna Maciejak (UW) Nietypowe porównania w języku wideoblogerów prowadzących kanały popularnonaukowe
Mgr Mateusz Ostalak (UŚ) O poprawności językowej w Internecie – analiza dyskursu wybranych wpisów na portalach społecznościowych

#PRZERWA OBIADOWA  13.45 – 14.30

#STARE VS. NOWE #EDUKACJA (A)
14.30 – 15.40
Dr Ewa Półtorak, dr Beata Gałan (UŚ) Nowoczesne technologie w nauczaniu języków obcych: oczekiwania, wyzwania, perspektywy
Mgr Paweł Nowak (UJ) Multipleksy – nowe – (ale czy wykorzystane) możliwości
Mgr Michał Wilk (Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie) E-litarność, czyli nowa elitarność literatury


#PRAWO #SPOŁECZNOŚĆ (B)
14.30 – 15.40
Mgr Natalia Kalinowska (UKSW) Ochrona danych osobowych w aplikacjach mobilnych – nowe wymagania na gruncie Rozporządzenia 2016/679
Mgr Karolina Gorczyca (UJ) Prawo autorskie w social mediach – wyzwania i dylematy
Mgr Michał Gluzek (UŚ) Nowe media jako nowy obszar pracy dla służb pomocowych 

15.45 - zakończenie konferencji 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz